هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی یک هتل 4 ستاره است که اقامتی زیبا را در کنار رودخانه نوا به مهمانان می دهد. این هتل اینترنت وای فای رایگان را در سراسر هتل در دسترس مهمانان گذاشته است. از هتل تا ایستگاه متروی Vasileostrovskaya تنها 500 متر فاصله است و یک ایستگاه تا خیابان نوسکی فاصله دارد.

اتاق های هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی، بزرگ و مجلل هستند و بخش نشیمن مجزا دارند و همچنین با امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، میز کار و صندلی ارگونومیک مجهز شده اند. حمام خصوصی هر اتاق دارای وان آب داغ می باشد.

مهمانان می توانند از غذاهای روسی و فرانسوی رستوران Pierrot لذت ببرند که دارای محیطی شیک و زیباست. لیست مختلفی از شراب های مختلف در کافه بار هتل همراه با بخش موسیقی ارائه می شود.

از دیدنی های معروف اطراف هتل می توان به پردیس دانشگاهی  در 1 کیلومتری هتل و استادیوم Petrovskiy در 7 دقیقه ای آن اشاره کرد. پارکینگ خصوص رایگان نیز در دسترس مهمانان قرار دارد. مرکز نمایشگاهی Lenexpo نیز تا هتل 3 کیلومتر فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 8.6 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، اتاق های هتل از حد انتظار شما بزرگ تر می باشد و خدمات هتل 5 ستاره را دریافت خواهید کرد. نزدیک بودن به مترو نیز دسترسی راحتی به مرکز شهر را فراهم می کند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل کورت یارد سنت پترزبورگ واسیلوفسکی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: